Bir kitap bir evren

Bir kitap bir evren

20 Haziran 2015 Cumartesi

Ted Dekker - Adaletin gizli mezarlığı yorumum

       Ted Dekker okumadan yaşanır mı bilmiyorum demiştim ,evet... Şuan bitirdim kitabi ve tarifi imkansız duygular içindeyim .
       Konusu ; Yıllar önce Bosna savaşı sırasında annesi ve iki kız kardeşinin tecavüz edilerek öldürülmesine şahit olan bir rahibin ve ailesi tarafından bile sevilmemiş uyuşturucu bağımlısı genç bir kızın yollarının kesişmesini anlatıyor.

   Spoiler içerebilir .

      Rahip tanrının adaletini sağlamak için kendi yargılamasını kendi yapıyor.Kötü insanları bulup onları incilde bulunan kriterler dahilinde yargılıyor ve cezalandırıyor.
      Genç kız ise sokak ortasında ölmek üzereyken Lamont Mayers adında zengin bir adam tarafından kurtarılıp onunla yaşamaya başlıyor.
      Yolları kesişen rahip (Danny) ve genç kız (renee) başlarda sıkı bir ikili oluşturuyorlar ama işler bir süre sonra sarpa sarmaya başlıyor.
      Sonu beni ters köşeye yatırdı açıkcası.Kişiler iyilik ve saplantı derecesinde kötülük bakımından tahmin edilebilir olsa da heyecan yüklü bir kitaptı.Lamont Mayers'in sonunda kim olduğunu öğrendim. Başlarda "acaba bu mu,yok canım kaşı gözü farklı değildir " desemde şüphelerimde haklıymışım.
      Tek üzüntüm kitabın erken bittiğini düşünüyor olmam.Günümüzde sayfa ya da kitap sayısı artsın diye lafı uzattıkça uzatan yazarlara karşın , Ted Dekker gibi efsaneler neden kısa keser anlamıyorum. En sonunda ne yaptılar ,şuan Renee ve Danny napıyor,iyiler mi yoksa öldüler mi ? Merak merak ... 😃


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.